معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: مجوز فعالیت ۶ دفتر خدمات مسافرتی در این استان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شرفی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: بر اساس رأی گروه فنی و نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، پروانه بهره‌برداری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و بی‌توجهی به تذکر و اخطارها، به استناد آئین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب هیئت‌وزیران مجوز فعالیت آن‌ها در حوزه بند فعالیت (ب) گردشگری لغو شد.

او افزود: نظارت بر نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان زنجان توسط این معاونت انجام می‌شود و با دفاتری که قوانین و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان  ادامه داد:کنترل نرخ، کیفیت، کمیت و نحوه برخورد و رفتار با مسافران و گردشگران از جمله اهداف بازدید‌های نظارتی است.

او با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان زنجان، گفت: برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و رونق صنعت گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تأسیسات گردشگری صورت خواهد گرفت.

شرفی افزود: در حال حاضر از ۵۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان زنجان ۳۹ دفتر فعال هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.